FAQ | Indflytning | fredag den 12. marts 2021
Du er en ny lejer hos os, og vi er glade for at have dig med ombord! Læs mere om, hvordan du får en god og behagelig indflytning.
Ved indflytningssynet har du sammen med en af vores ejendomsinspektører kigget lejligheden igennem. Derfor er det stadig en god idé, at du efterfølgende selv gennemtjekker lejligheden for at spotte evt. fejl eller mangler.
NB! Du har 14 dage fra lejemålets overtagelse til at melde fejl og mangler.
1) Tag billeder af fejlen eller manglen. Husk at navngive dine billeder med relevante navne.
2) Udfyld formularen angående fejl og mangler - TRYK HER.
3) Vedhæft dine billeder i formularen.
4) Tryk send - vi har nu modtaget det og vender tilbage hurtigst muligt.
NB! Du har god tid til at sende det ind til os. Derfor er det vigtigt, at du samler det hele i én formular. Derved kan vi hurtigere hjælpe dig.
Hvis der er tale om mindre skønhedsfejl fx små ridser, der er opstået på grund af almindelig brug af lejemålets tidligere lejere, behøver du ikke at registrere det som en fejl eller mangel. Er du i tvivl, er du selvfølgelig velkommen til at sende det til os.